Sunday, February 16, 2014

Aku Mohon .

berhabuk lepuk laman yang bersawang ni , maafkan aku .
tugasan sekeliling yang buat aku tak berkesempatan untuk menjenguk muka pintu di sini .

sem baru telah bermula ,
AKU MOHON PADAMU semoga dipermudahkan bagiku untuk menjalani FYP2 merangkap sem terakhir aku di sini ,
AKU MOHON PADAMU semoga diberikan jalan bagiku untuk melakukan tugasan-tugasan bagi ketiga-tiga subjek pada sem ini ,
AKU MOHON PADAMU semoga dipermudahkan urusanku pada tahun ini , dan moga ia berjalan seperti yang dirancangkan ,
amin ,
amin ,
amin ya Rabbal Alamin ..

Alhamdulillah ,
hari ini mencecah tahun ketiga bagi aku dan si dia , rasa syukur yang amat ke hadrat Ilahi atas segalanya . teringat kembali kenangan manis waktu kami mula berkenalan , hanya kerana 'Aiskrim Malaysia' terus melangkah ke sebuah ikatan yang indah sehinggalah sekarang dan insyaAllah akan ke peringkat seterusnya , terima kasih atas segalanya sayang :') u are the one that i want to complete in my life , happily forever and ever , there is one of happiness in our life where is  to love and be loved . one four three sayang !

2 comments:

Nizam Aziz said...

Saya memohon menadah tangan jua kepada Illahi, semoga dipermudahkan segalanya buat awak di sana sayang. Saya yakin awak boleh buat, ingat saya sentiasa berada dekat sahaja dengan awak, walau hakikatnya pada fakta kita jauh. tapi tak mengapa, semoga di kejauhan ini, semangat awak sentiasa menjadi inspirasi saya. Saya yakin awak mampu buat ! :)

Dan Alhamdulillah, bersyukur saya ke hadrat Illahi, selepas 3 tahun jatuh bangun bersama, kita masih mampu bersama dalam susah dan senang. Dan kenangan " Aiskrim Malaysia " yang membawa kepada Baskin Robbins itu. Tak akan saya lupakan. Sangat indah, dan akan saya, kita simpan sampai generasi akan datang kita nanti. Insya Allah. Mudah-mudahan, urusan kita ke peringkat seterusnya selepas ini dipermudahkan hendaknya. Salam Rindu dari saya Mohamad Khairool Nizam Abdul Aziz. Yang akan selalu mencintai awak selali.

Semoga dipermudahkan semuanya, Amin, Amin , Amin Ya-rabbal Alamin.

143 Chenta Hati. :')

C Zakura's said...

Terima kasih awak :') terharu saya baca comment awak yang sangat menyentuh ni . haihh , insyaALLAH akan dipermudahkan semuanya bagi kita nanti , AMIN , AMIN , AMIN YA RABBALALAMIN ..